Assalamualaikum

Saya anak ketiga dalam keluarga.
Kakak saya Nurfahda, Nadiah
dan adik lelaki saya Muhammad Syafiq.
I LOVE MY FAMILY VERY MUCH.

Saturday, February 1, 2014

 kitorang kawan, and kitorang dah janji yang kitorang takkan terpisah walaupun ribut yang melanda :) yang dari sebelah kiri tu rosdiana! best student at SMK panji, and dia juga lah my BFF :) yang dari sebelah kanan tu puteri yusmiera! kami jugak kawan, dia teman sejati saya :) heee :D kira2 ada 2 la kan BfF ;) yang sebelah saya tu syazwani! budak yang tersangatlah manja :) saya sayang dia :) yang depan wani tu pulak Nori! seorang yang lawak! kadang2 annoying jugak, and yang paling penting dia seorang yang kedekut! heeee :D kalau dia baca ni confirm menjerit satu duni dengar!papepun saya sayng kawan2 saya, tanpa diorang i dont have life! kawan ni bila dah dapat susah nak lepas kan? may Allah bless you friends! friends till jannah!loveee yaaaaaaa

No comments:

Post a Comment